Nedröstad

Jag klickade faktiskt hem lampan jag blev lite förälskad i. Det återstår att se om den är lika fin i verkligheten. Fast om jag fortfarande är sugen på att ha Modesty Blaise ovanför diskbänken får jag nog bereda mig på motstånd. Jag visade tapeten för Henrik igår.

Modesty Blaise

S: Snygg va?!
H: …
S: Fatta vad coolt att ha den bakom stänkskyddet i glas!
H: Näääe…
S: Jo!
H: Vi ska inte ha nån Michael Jackson i köket.
S: Men det är ju Modesty Blaise!
H: Vem är det?
S: Mäh?

 

 

Bild: Photowall.se

4 thoughts on “Nedröstad

  1. Haha, ja killar hänger inte alltid med. Kan tänka mig att det skulle bli riktigt läckert!

    Svar:
    Tack så mycket för gratulationen! Det känns riktigt roligt att få chansen att skriva en spalt, fast jag måste erkänna att det känns lite nervöst också.

  2. Hahaha.. men killar du vet.. dom fattar inte allt.. hahahah 🙂 Lampan var jätte snygg!! Jag har en liknande vit.. men host, host jag har inte fått upp den än.. tänkte faktiskt på det igår.. nu börjar det ju bli lite mörkt också!

    Kramar

Kommentera

