Tapetfavorit – Rouge Girl

Nu har jag hittat ytterligare en tapet som skulle kunna passa i min ”rosa budoir”. Rouge Girl från Photowall.se, designad av Cecilia Lundgren. Ju mer jag tittar på den desto mer perfekt känns den. Rosa, svart och lagom grafisk. Jag hinner garanterat ändra mig och hitta fler favoriter tills det verkligen är dags att inreda klädkammaren men just nu är den här min favorit.

Photowall Rouge Girl

 

Ps. Glöm inte att vara med och tävla om ett presentkort värt 2500:- hos Photowall.se! Tävlingen avslutas 10:e oktober.

Vinn Presentkort Photowall.se

Kommentera

