Shoppa Rosa

Som vanligt kan man bidra till cancerforskningen genom att handla produkter där en del av priset går till Rosa Bandet-kampanjen. Här är några favoriter:

Shoppa Rosa

Greengate Box Kuddfodral – 399 kr (Bagaren och Kocken)
Armband – 79,50 kr (Lindex)
Skruvdragare – 199 kr (Clas Ohlson)
Kudde – 169 kr (Mio)
Le Creuset Hjärtramekin – 169 kr (Bagaren och Kocken)
Jelly Bean Barista Mugg – 149 kr (Bagaren och Kocken)
Rice Patchwork Filt – 375 kr (Bagaren och Kocken)
Sil-Pin Silikonkavel – 499 kr (Bagaren och Kocken)
Kalender – 275 kr (Filofax)
Rice Melamin Vispskål – 200 kr (Bagaren och Kocken)
KGDesign Grytunderlägg – 79 kr (Bagaren och Kocken)
Joseph Joseph Skärbräda med infälld kniv – 249 kr (Bagaren och Kocken)

One thought on “Shoppa Rosa

  1. många fina prylar, rosatok som jag är!

    läste inlägget ovanför också, härligt att husprocessen flyter på fint (hehe, flyter!! haha! —-sorry, torrt skämt).
    nämen, kul att det går framåt!

    sv: haha, bullmamma.. jo jag försöker mitt bästa! 😉 min mamma är nämligen jordens bullmamma, så blev jag hälften så bra som henne skulle jag vara lycklig! hehe!

Kommentera

