Fantastic Franks underbara bostadsbilder

När mäklarfirman Fantastic Frank dokumenterar en bostad inför försäljning gör de på samma sätt som i inredningstidningarna, de lyfter de fram och stärker hemmets karaktär. På det sättet når de bostadens målgrupp. De tycker nämligen att det är viktigare att nå spekulanterna som älskar bostaden än bara de som tycker om den. De har sex specialgjorda teman som tydligt påverkar hela processen från fotografering till design på prospekten. Deras egen stylist kan hjälpa till att lyfta fram bostadens karaktär ytterligare. Firman använder sig av fotografer som inte vanligtvis fotograferar bostäder utan lånar fotografer inom mode, konst och arkitektur för att ta fram nya fotomanér. Jag bara älskar deras bilder…

Fantastic Frank 

Fantastic Frank

Fantastic Frank 

Fantastic Frank

Fantastic Frank

Bilder: Fantastic Frank

5 thoughts on “Fantastic Franks underbara bostadsbilder

  1. Så snyggt och stilrent!
    Tänk om man kunde ha det så undanplockat hemma… det är ju bara inse att det skulle aldrig gå. 🙂
    Ha en bra helg nu!
    Kram
    Helena

  2. Oj jag som trodde att jag redan hade lämnat en kommentar på det här inlägget. Ops tydligen inte.
    SÅÅÅ snyggt. Gud vilket kap du har hittat här. Jag måste in och kolla på deras hemsida, förväntar mig inspiration overload så får nog vänta tills jag gjort lite arbete först. 😉

Kommentera

