Min personliga almanacka

Viggo blir superexalterad så fort posten kommer och springer tjoande ut i hallen för att hämta den till mig. Idag blev jag minst lika glad som honom för bland all reklam och trista fönsterkuvert låg min personliga almanacka som jag beställt. Jag är supernöjd. En av alla bra funktioner är att man kan importera valda kontakter från Facebook så fylls deras födelsedagar i automatiskt. Smidigt! Illustrationerna är mina egna så det är garanterat ingen som har en likadan.

Personlig Almanacka

Passar på att be om ursäkt för att vinnaren i den senaste tävlingen inte presenterats än. Tävlingen är avslutad men vi har helt enkelt inte hunnit utse vinnaren. Viggo gör det imorgon när vi har mer tid och till kvällen meddelar jag vem som vann.

6 thoughts on “Min personliga almanacka

Kommentera

