En av mina gamla lägenheter

Sandra undrade om jag hade kvar några bilder från den tiden då jag bodde i den gamla lägenheten med kakelugnar. Jag bläddrade lite bland gamla mappar på hårddisken och det här är vad jag hittade. Inredningen är inte så rolig och möblemanget passade inte alls in men det var vad vi hade på den tiden. Huset låg i centrum men hade ändå en lummig trädgård med äppelträd, bärbuskar och trädgårdsland. Där fanns bara tre lägenheter så det var en väldigt privat, gemytlig atmosfär. Den enda nackdelen var att badrummet var väldigt litet eftersom det låg i det som tidigare varit skafferi.


Vårat köksfönster


I andra änden av trädgården låg förråd och någon form av snickeriutrymme har jag för mig.


Vinterbild


Entrén


Trapphuset var grönt. Här är våran ingång.


Hallen


Köket


Vedspisen


Sovrummet


Vardagsrummet


Kontoret


Äppelträdet

3 thoughts on “En av mina gamla lägenheter

  1. Det var tider det, jag minns alldeles speciellt när din dåvarande fyllde år och ”alla hans” kompisar kom och firade honom…. Hahaha!
    Och en speciell ”Dagen-efter-pizza” vid det där köksbordet, jisses, nu har man vuxit upp!?!?!

    Kram

Kommentera

