Barnrumsinspiration från StyleRoom

Det är så roligt att botanisera bland inspirerande bilder på StyleRoom. Extra kul är det att se alla barnrum med personliga, fantasifulla och kreativa lösningar som till exempel egna väggmålningar och platsbyggda kojor av olika slag. Här är några favoriter i barnrumskategorin. Alla bilder är lånade från StyleRoom med tillåtelse från respektive medlem.


Färgglatt och lekfullt är det hemma hos isa84 som har känsla för spännande detaljer. Se mer inredning på hennes fina blogg Rusta Upp


Niksalon har målat en underbar väggmålning med inspiration av Nalle Puh-skogen.


Snygga färger och härliga detaljer hemma hos Lilly.


Bambino har byggt ett alldeles eget bollhav och en koja i väggen. 


Fina barnrum hos Tvilling. Att hon har känsla för inredning ser vi mer av på bloggen Hus nr 5

6 thoughts on “Barnrumsinspiration från StyleRoom

  1. Hon har verkligen så fina idéer! Önskar att en annan var hälften så pysslig som henne. Vad glad jag blir att du ville följa med mig. Hihi, du var min första prenumerant, ska bli spännande och se hur många som hänger på.
    Jag måste säga att jag gruvat mig länge för att byta, men än så länge känns det verkligen som rätt beslut. Det är ett mycket enklare bloggverktyg och det känns lättare att skriva inläggen. Tycker om när det går snabbt.

    Hoppas allt går bra med husbygget🙂
    kram
    Helena

  2. Vad fint det var! Tycker att barnrum lätt ser brokiga ut, ofta pga av alla färger på leksakerna. Man ser vad mkt det lugnar synintrycket att samma färger som går igen.

  3. Vilket fin kollage du gjort!! Jag var själv tvungen att kolal två ggr för att se om det var ellas rum🙂
    För det såg så mycket finare ut en i verkligheten😛
    Tack för att du ville ha med mina bilder🙂
    Jag gillar starkt tvillings barnrum!! Hon har så många fina inredningssaker som en annan bara drömmer om att få äga.
    Så som string hyllorna och puppisen!!! Gud avd jag har önskat mig en sån vovve🙂
    Kram isa

Kommentera

