Bloggtips

Sandra med bloggen Inspirera mera har idag en kul utmaning som går ut på att tipsa om fem bloggar som man tycker är riktigt bra. Det är alltid roligt att hitta nya guldkorn. Det finns ju så många underbara bloggar där ute. Tyvärr finns inte tillräckligt mycket tid till att läsa så många som man skulle vilja. Här är fem av mina favoriter. Jag trotsar reglerna och tar även med andra bloggar än inredningsbloggar. Häng på utmaningen och tipsa ni med!


Anna Malins blogg Helt enkelt är fantastisk. Jag älskar hennes foton och hennes känsla för inredning.


Det jag gillar mest med Isabellas blogg Rusta upp är hennes egna inrednings- och renoveringsprojekt som är fulla av kreativitet och lekfullhet.


Emmas designblogg får vi se underbara interiörbilder och design med fokus på stylister och fotografer.


Hos Knaada hittar man bland annat design och inredning,  en gnutta mat och tankar om barn. Allt skrivet med glimten i ögat och underbar humor.


Victorias blogg Matplatsen är full av matinspiration och recept. Jag har testat flera av dom och alla, precis alla har resulterat i kanongoda maträtter. Tillochmed jag lyckas i köket med hennes hjälp.

6 thoughts on “Bloggtips

  1. Godmorgon och hoppas att veckan får en bra start för din del!!!
    Tack för berömmet om kalaset jag lyser alltid upp när jag ser att du har komenterat det värmer så att läsa dina rader. Det var jätte kul att få duka lite, vilket absolut inte hör till mina starkaste sidor!!!! Hamnar oftast mellan fönsterputsningen och pannkakorna på listan 😉

    Roligt med kalas tider 🙂 När i vår är det dax för kalas. Ja vist försvinner tiden man blir ju förvånad varje dag. Ska ni ha barnkals då?? Eller blandat både och kanske?? Mysigt!!!
    Smickrande att du gillar mina små inlägg.. Trode aldrig att jag skulle få så fin respons, Som sagt var du gav mig verkligen dagens ros nu!!!!!! Tack 🙂 Kram

Kommentera

