Inför Formex

På torsdag startar Formex och jag sitter och försöker sammanställa någon sorts planering av vad jag vill hinna med. Om inget oförutsett händer blir det två besök även denna gång för att slippa stressa och i lugn och ro smälta alla intryck.

Några av mina favoriter från förra Formex kan man läsa om i kategorin Mässor. Där har jag bland annat skrivit om färgstarka Design by Leftovers med sina pånyttfödda möbler och fängslande historier. En annan tjej som gjorde intryck var Rachel Van Asch med sina spännande kuddar. Boken Vårt Hem är toppenbra och min ständige följeslagare nu under husbygget.

Nu ser jag fram emot torsdagen och nya upplevelser. Ska ni dit?

5 thoughts on “Inför Formex

  1. *host och snörvel*
    Jaaaaa, jag SKA dit. Det är mitt mål i alla fall, just nu känns det avlägset, men jag gör allt som står i min makt för att bli frisk!!! Jag har två dagar på mig!

    Kram

Kommentera

