Andra Bloggares Formexbetraktelser

På grund av en nedrig förkylning och feber blev det inget Formexbesök för mig i lördags. Jättetrist när man har längtat så… Som tur är finns det ju många bra bloggar som rapporterar om intryck och nyheter från mässan. Ernst Kirchsteigers trädgårdsskyltar med hans egna finurliga citat har uppmärksammats bl.a hos Frida på Trendenser och Charlotte på Hemmariket bloggar om fina kontorsprodukter från Ferm Living som verkligen föll mig i smaken. Designtjejen Emmelie publicerar bilder från Petrified in Pinks färgglada monter där hon visar sina grafiska tryck. Detta är ett axplock av alla bra inlägg att botanisera bland för oss som inte hann se så mycket av mässan. Internet är en bra fantastisk uppfinning , eller hur!

Lite av det jag hann med vid torsdagens snabba Formexbesök kan ni läsa om på bloggen hos Signerat.se.


Fint från Ferm Living

11 thoughts on “Andra Bloggares Formexbetraktelser

  1. Det är skoj att se vad alla har skrivit om. Jag var själv på mässan och har visat saker som inte andra har. Kul att vi alla är olika. Världen blir så mycket mer spännande då! 🙂 Kram kram

  2. Skulle gäna gå på formex någon gång, vore en drömm men medans jag drömmer så är internet väldigt bra för där kan man ju följa nästan hela formex via olika bloggar, toppen tycker jag:) Ha det bra, kram emma

  3. Nu hittade jag till din blogg ändå (tack Matildas blogg)! Och har bokmärkt din fina blogg såklart.
    Jag kom inte heller iväg till Formex i år, men det är ju fantastiskt att ändå kunna se saker i alla bloggar.
    Och Hemmafix-Monica har varit där och pratat med Ernst! Kommer i bloggen. 😉

  4. Vad kul att du tipsade om mina Formex betraktelser! Hoppas att du mår bättre nu och att du snart blir frisk! Lite kul att du visar just pärmarna för de fastnade jag också för och där åkte allt kameran fram 🙂
    Kram och krya på dig

Kommentera

