Hyra lägenhet i Hong Kong?

 

Airbnb är ett företag som listar hem till uthyrning. Där hittar man allt från trädkojor och husbåtar till slott, stranvillor och lyxiga våningar runt om i världen. På deras sajt finns bland annat den här läckra lägenheten i Hong Kong som figurerat i både inredningstidningar och bloggar. Det är en lägenhet helt i min smak med öppen planlösning, härligt ljus och effektfulla detaljer. Jag skulle inte ha något emot att bo där en natt eller två.

Bilder: Airbnb

5 thoughts on “Hyra lägenhet i Hong Kong?

  1. Vilken läckerbit! Skulle gärna kunna bo där ett tag.

    I skolan har vi olika arbetsblock med två veckor av varje arbetsmoment. Fotografering, keramik, skulptur, målning och grafik. För mig som är en ganska rastlös typ och gillar att pröva och lära mig nya saker passar detta helt utmärkt.Jag kan verkligen rekommendera ett år där för det är riktigt bra lärare och en kreativ och härlig miljö i total kontrast mot universitetsstudier i ekonomi 🙂 som jag tidigare pluggade för några år sedan 🙂
    Ha en riktigt bra dag nu!
    Kram
    Helena

Kommentera

