Inspiration till Klädkammaren

Jag har skrivit om den förr. Klädkammaren, den rosa budoiren, utrymmet i huset som ska bli mitt, bara mitt. Jag har stora planer för det allra minsta rummet. För egentligen är det bara en liten skrubb. Och om utrymmet verkligen blir mitt återstår väl att se. I själva verket kanske Henriks jaktkläder, Viggos trehjuling och en massa andra saker kommer att invadera min oas. Nåväl, här är några saker som passar bra till mina visioner.

Lampa – Globen
Ask – Åhléns
4-delad burk – Åhléns
Tavla – Therese Sennerholt
Kudde – H&M Home
Bänk – Åhléns
Illustration – Lovisa Burfitt

10 thoughts on “Inspiration till Klädkammaren

  1. Åh vad många fina saker du har valt ut. Här drömmer jag ockås om en walk-in-closet eller dressingroom. Men vi skulle behöva ett större utrymme för alla träningskläder… Får se vart det slutar hemma hos oss också… KRAM!

  2. Kommer bli väldigt fint med det svarta och ”cerisa”. Bänken från Åhlens var precis det som saknades i min klädkammare. Har letat något åt detta håll eller möjlitvis en gammal karmstol. Välkommen att titta in i min klädkammare… (www.vinklarochvalv@blogspot.com)

  3. Stå på dig 😉 Klart att det lilal rummet ska bli ditt med mattan i det härliga fluffiga rosa tonen. Dessa detaljer vore så snygga i hop med den. ser det framför mig!! Men tror ju som du att trehjuligar och andra små ting kommer att leta sig in där. Men det hör ju till 🙂 Kram

Kommentera

