Köksdrömmar

Om tre veckor kommer vårat kök som vi har velat och våndats över i ett och ett halvt år. Det ska bli så roligt att till slut få det på plats, flytta in och äta vår första måltid. Både i vår nuvarande och vår förra lägenhet har vi haft små trånga arbetskök med näst intill obefintliga arbetsytor och ingen plats för matbord så det ska verkligen bli skönt med ett kök där man kan arbeta och umgås utan att trampa varandra på fötterna eller krocka med kylskåpsdörren. Ett kök som inbjuder till matlagning, fikastunder, kalas och middagsbjudningar.

Bilder: Vårt Nya Hem

7 thoughts on “Köksdrömmar

  1. Vad kul men nytt kök! Vårt är bara 7 år gammalt, stort med mycket bänkytor men hade jag gjort nytt nu hade jag ändå ändrat på mycket. Aldrig blir man nöjd.. hehe

  2. Ååååå så spännande förstår din lycka för vi får sloss med trappande tår 😛
    Hur ska ni ha köket?? Vart beställde ni det ifrån jag blev riktigt nyfiken nu.. Hur ska det se ut tell me 😀

  3. Hej! Tack för titten hos mig! Det blir mitt första men inte sista besök här ser jag 🙂
    Spännande med nytt kök, hoppas du väljer att visa upp det sen!!

Kommentera

