Signerat på Retromässan

Har ni besökt Retromässan än?

Innan jag beger mig till den årliga schlagerkvällen hos goda vänner visar jag lite bilder från Signerats monter på mässan. Har ni inte varit där än tycker jag absolut att ni ska göra ett besök imorgon. Nu tänker jag ägna resten av kvällen åt Melodifestival, drinkar, tjejsnack och poängformulär. Melodifestivalfinal är viktiga grejer som bör tas på fullaste allvar. 🙂 Hoppas ni har en mysig helg!

Några handdukar från MrsMurphy fick följa med mig hem och en liten Dockis från Fikonfabriken har flyttat in i Viggos rum.

Bilder: Privata, Mrs. Murphy

8 thoughts on “Signerat på Retromässan

  1. Ja melodifestivalen är allvarliga saker. Här försöker vi samlas, men då till eurovisionen. Eftersom vi är av lite blandad härkomst jag och mina vänner. Spanjorer, tyskar och svenskar försöker sätta poäng och ge kommentarer till varandra. Alltid lika roligt. Förra året var vi sjuka. Därför ser jag fram emot denna extra mycket.
    Hälsningar
    Yohanna

  2. Hej, Åh vilken fin monter ni hade. Men synd att vi inte var där samma dag. Hade varit så kul att säga hej.
    Gick flera varv i er monter i går och jag älskade nog kakfaten allra mest. 🙂

  3. Galet mycket snygga saker!!! Önskar att jag hade kunnat gå 😦 va söt du är gumman, nej det var inte mat där ifrån showen 😉
    Vi åt på en mongolisk returang innan 🙂
    Kram

Kommentera

