Tävling – Vinn våffeljärn

Våffeldagen närmar sig (25:e mars) och vad passar då bättre än en våffeltävling?

Vad gillar du bäst? Klassiska våfflor med sylt och bär eller kanske chokladvåfflor? Eller kanske något helt annat?

I samarbete med OBH Nordica och deras blogg Designing good life har du nu chansen att vinna ett Chilli Dubbelvåffeljärn. Allt du behöver göra är att beskriva den perfekta/godaste våfflan och ta en bild. Mejla den till designinggoodlife@obhnordica.se. Jag sitter med i juryn och kommer utse en av de 3 vinnarna.

 Tävlingen avslutas 31:a mars.

4 thoughts on “Tävling – Vinn våffeljärn

  1. Åhh, rolig tävling! jag ska knåpa ihop ett bidrag! Ett rött våffeljärn hade passat bra i vårat röda köK!.Som en lite matigare våffla gillar jag morotsvåffla med chevretZatsiki!

    Omslagspappret var riktigt roligt! Stilrent men ändå läckert!

  2. Hej, kan inte föreställa mig hur en god våffla smakar, har aldrig ägt ett våffel järn:) men jag vill iallafall vara med på utlottningen och hoppas att jag vinner. De är säkert jättegoda. soliga hälsningar/ Camilla

Kommentera

