Randiga favoriter

Här har jag plockat ihop både nya och gamla randiga skönheter. ILVA’s snygga svartlackade stol Tonia i gustaviansk stil har jag visat tidigare i annat utförande. Jag föll pladask för denna nyhet med klädsel i svart- och vitrandigt tyg. Porslinsfavoriten Zebra önskar jag att jag hade i mina köksskåp. Kudden kommer från Interiora, pläden finns hos HilmaHome och ringen är skapad av Anna Grape. Tapeten från Ferm Living kommer eventuellt att hamna på någon vägg i huset om jag (a.k.a Velpottan) inte (återigen) hinner ändra mig innan det är dags för inflytt.

Bilder: Interiora, ILVA, HilmaHome, SIGNERAT.se, Porslinet.nu, Ferm Living

4 thoughts on “Randiga favoriter

Kommentera

