Den bästa utsikten

Vad sägs om den här utsikten? Rogivande, eller hur!
Bilden är från Vilu Reef som jag skrivit om förut. Några av vattenvillorna har fått en liten inbyggd pool på altanen och några andra små förändringar sedan vi var där 2008.
Jag älskar lugnet i bilden och med risk för att verka tjatig hör jag fortfarande vågornas kluckande och fåglarnas kvitter, känner den stilla vinden och solens värme. Den lilla, lilla ön har en alldeles speciell plats i mitt hjärta och ger mig sinnesro och ett avstressande lugn när jag sluter ögonen och återvänder i tankarna.

Bilder: Vilu Reef

Kommentera

