Drömmar om sommarkalas

Om tre veckor fyller Viggo-Bus två år. Min stora lilla kille som upptäcker världen i en rasande fart. De här färgglada lyckopillren från Greengate får mig att vilja duka upp till kalas med ballonger och körsbärsblommor i gräset utanför vårat hus till ljudet av fågelkvitter och trädens sus. – Men huset är inte färdigt förrän senare i sommar och trädgården liknar mest en stor leråker, så det får bli kalas i stan. Men vad gör väl det… Vi kommer förhoppningsvis att fira massor av födelsedagar i huset… 🙂

Greengate

Produkter från Greengate finns bland annat hos Bagaren och Kocken, Elsas Hem, Fröken Fräken och Balders Hage.

Bilder: Greengate

3 thoughts on “Drömmar om sommarkalas

  1. Ja, vad glad man blir! Verkligen lyckopiller 🙂

    I vårt hus för två år sen i februari drog vi upp värmen lite extra i renoveringskaoset och firade Lillemans ettårskalas. Vi slet som djur för att få bort byggdamm i åtminstone köket, dukade med kontorsstolar och det som fanns på plats och kalasade 🙂 Jag hade liksom bestämt mig.

    Skulle jag ha gjort det igen, så hade det blitt i lägenheten 🙂

Kommentera

