Vinn rådgivning med Coloramas inredningsrådgivare

Var med och tävla om en timme med Coloramas Inredningsrådgivare!
Med hjälp av bilder diskuterar ni dina önskemål och det du vill uppnå. Läs mer om rådgivarna här. Om det inte finns Inredningsrådgivare i din stad så sker rådgivningen över telefon med hjälp av bilder av det rum du vill ha hjälp med som skickas till rådgivaren. 

Tävlingsfråga: Vilka färger inspireras du av i ditt hem?

 Beskriv detta med tre ord och bifoga gärna en bild. Du kan välja ett av tre tävlingssätt:
– Lägg upp inspirationsbilder och text ett inlägg i din egen blogg och länka sedan till din blogg i en kommentar till det här inlägget
– Kommentera med ord i kommentarfältet
– Lägg upp bilden på Coloramas Facebooksida Colorama Sverige och skriv sedan ett kommentar till det här inlägget med ditt namn, mailadress samt att du lagt upp en bild via Facebook.

Låt fantasin och kreativiteten flöda! Och du, glöm inte att ange din e-postadress!

Sista dag att tävla är söndag 8:e maj. Efter det utser jag en vinnare som kontaktas via mail. Lycka till!

5 thoughts on “Vinn rådgivning med Coloramas inredningsrådgivare

  1. hej Snusan!

    Jag är gärna med och tävlar i denna tävling! Jag har gjort ett inlägg på deras facebooksida! Min inspiration får jag från vitt, grått och rött! Jag gillar att jobba med kontraster och en enkel bas!

Kommentera

