Färg i duschen

Angående mitt inlägg om färg i badrummet, här är är ytterligare ett exempel på hur fint det kan vara med färg på väggarna i duschen. Jag gillar även bänken. En sådan skulle jag ha haft när jag var gravid och stor som ett hus, hade foglossning och var smidig som en elefant. Men även om man inte är gravid eller orörlig i allmänhet vore det inte helt fel att att kunna sitta i duschen. Fast i verkligheten skulle det inte vara lika välstylat som här. Bänken skulle vara överbelamrad av olika sorters schampoflaskor, tvål, raklödder, leksaker, vattenkannor och hinkar. Och en fisk som sprutar vatten, det allra viktigaste tillbehöret när en liten Viggo ska duscha.

Inredare: Candice Olson
Fotograf: BrandonBarré

Brandon Barré

Bild: Brandon Barré, via House of Turquoise

4 thoughts on “Färg i duschen

  1. Oj så snyggt med bänken i duschen och även den turkosblå färgen som får allt att se så fräscht ut. Denna bild ska jag spara för vår kommande renovering i källaren, där skulle jag kunna få plats med en bänk såhär. Om det blir av är en annan femma 🙂 Finns ju dock risk för att den kommer bli belamrad precis som du beskriver 🙂
    Kram Linda

Kommentera

