Grekisk villa för rekreation

Här skulle jag vilja koppla av en vecka eller två och njuta av lugnet och utsikten över havet. Villan heter Mina One och ligger på ön Mykonos i Grekland. Här vill jag varva ner, bara vara… läsa en bra bok och svalka mig i den fantastiska poolen. Kanske ta en sväng till Mykonos Town eller stranden och sedan traska hem med brunbrända ben och flipfloptofflor till den fantastiska villan igen.
Sch… Nu hör jag vågorna igen… och fåglarna… det blir allt fler inlägg om platser för avkoppling och lugn märker jag. Jag behöver semester…

Bilder: Home-Designing

3 thoughts on “Grekisk villa för rekreation

Kommentera

