Kommer han att gömma fler saker därinne?

Den del av huset jag skrivit mest om är nog av någon anledning min lilla klädkammare. Jag har haft stora planer för den lilla väggsnutt man ser när man kommer in genom dörren. Först tänkte jag mig en tapet med en läcker illustration. Sen bestämde jag mig för att göra en egen väggmålning och började skissa. Jag har gjort flera olika skisser och planerat och tänkt.

Sen upptäcker jag plötsligt att det sitter ett PROPPSKÅP precis där min fenomenala väggmålning ska vara. What?
-Var du tvungen att sätta ett proppskåp på min vägg, frågade jag Henrik.
-Ja det hamnade där, jag gömde det där inne.

Så går det när man gör upp stora planer utan att diskutera med sin sambo…

Illustration: Lovisa Burfitt

3 reaktioner på “Kommer han att gömma fler saker därinne?

  1. Typisk men det är bara tt klä in proppskåpet ;) Det går att lura ögat med mycket. Det kommer bli toppen ändå :) Men nu får du allt säga till han att låta ditt kryp in vara i fred!!!!! ;)

Kommentera

