Ett nytt kapitel

Idag gör jag min sista dag hos Signerat.se och det är med vemodigt hjärta som jag lämnar kontoret för sista gången. Det har varit en rolig och lärorik tid och jag kommer att sakna arbetet kring Signerat, jag kommer att sakna Söders gator och jag kommer framför allt att sakna Anna och Maria.

Nu går jag vidare mot nya erfarenheter och nya mål och det kommer förhoppningsvis att bli riktigt, riktigt bra.
Här på bloggen kommer jag givetvis att finnas kvar ett bra tag till.


Signerat på Retromässan, mars 2011

6 thoughts on “Ett nytt kapitel

  1. Jasså??? Du är signerats ansikte utåt för mig ju 😦 Vad ska du nu göra gumman nyfiken?? Vad du än ska göra så slår jag vad om att det blir det toppen!!!!!! Kram

Kommentera

