En hektisk natt


Kudde från Taj Wood & Scherer, finns bland annat hos Syster Lycklig.

Puh, imorse vaknade jag av en mardröm som innehöll några av mina obiligatoriska ingredienser: tåg, att bli jagad och att inte hitta fram till det man vill. För att göra en lång historia kort så har jag blivit av med 11 000 kr, blivit jagad av Snoop Dogg i vindlande gångar under Centralstationen och irrat omkring utanför en mystisk sjukhusbyggnad med vita ambulanser med röda kors och sjuksköterskor med gamla uniformer, varit orolig för mitt barn, gråtit, sprungit, snubblat, klättrat, blivit skjuten, flytt från onda människor, inte hittat hem…

Brukar ni minnas det ni drömt? Har ni någon detalj som återkommer i era drömmar? Jag minns alldeles för mycket och oftast sitter känslan kvar hela dagen. Det är inte så kul alla gånger.

Hoppas att ni får en riktigt trevlig midsommarafton och att ni sover gott inatt. Glöm inte blommorna under kudden!


Sovmasker från Rice

4 thoughts on “En hektisk natt

  1. Usch vilka jobbiga drömmar du har! Jag kommer aldrig ihåg mina drömmar och det är jag ärligt talat väldigt glad över, för tyvärr tror jag mina drömmar påminner om dina, det känns så när jag vaknar.

    Trevlig midsommar! Ikväll får vi lägga blommor under kudden och drömma om ljuvlig kärlek istället!

  2. Jag har sökt dessa sovmasker, som visas på denna sida, men tyvärr inte kunnat hitta några.
    Reser mycket! behöver sova på flyget. Evigt tacksam om jag kunde köpa dessa.

Kommentera

