Flygeldrömmar

Vid vårat val av hus var det naturligtvis väldigt många faktorer som spelade in. Vi har vägt fördelar mot nackdelar, velat hit och velat dit och verkligen försökt välja ett hus som passar både våra behov och vår budget. En av de drömmar som ganska snart fick stryka på foten var den om plats för en flygel. Jag har drömt om en flygel sedan jag var liten och tog mina första trevande pianolektioner. En flygel tar dock väldigt mycket plats och gör sig bäst om det är rejält med luft omkring. Dessutom är flyglar inte direkt gratis. Men att drömma är gratis och jag fantiserar fortfarande om ett stort rum med fantastisk akustik där jag spelar på min flygel…

Bilder: Bolaget Fastighetsförmedling (Objekt: S:t Knuts Torg 1A)

One thought on “Flygeldrömmar

Kommentera

