Vithårig vimsig kvinna – gå och lägg dig!

Idag har jag målat badrumstaket för fjärde och femte gången och nu tror jag äntligen att det täcker. Jag har latexfogat runt fönster igen, grundmålat täcksidorna till kyl-och-frys-delen, duttat i färg i spikhål, duttat färg lite här och där, det mesta i håret faktiskt. Våtrumsfärg, inte det lättaste att få bort märkte jag.
Handlat (glömde hälften, skickat sambon för att köpa resten – två gånger), lagat mat, diskat, tjoat och dansat framför tv:n och Allsång på Skansen, – Saade och Måns, på samma gång, kan det bli bättre? Nej både Viggo-bus och jag blev som tokiga. Diskat lite mera, blandat välling, nattat trollet…

Zzsså… nu har jag äntligen lite tid till mig själv…
Jag tror faktiskt jag går och lägger mig på kudden.


Söta kuddfodral 3-pack – Jotex

Kommentera

