Gammalt skrivbord

Jag har ett gammalt skrivbord, liknande det på bilden. Jag föll för det som liten och mina föräldrar köpte det till mig. Det har sedan dess hängt med både i mina hem och i perioder i mina föräldrars sommarstuga. Där står det nu men jag funderar starkt på att frakta hem det igen. Det är ju så snyggt att blanda gamla slitna saker med nytt. Det där skrivbordet har åkt fram och tillbaka längs riksväg 70 fler gånger än någon annan möbel.

Bilden kommer från ett fint reportage om barnrum i Sköna Hem.

2 thoughts on “Gammalt skrivbord

Kommentera

