Den rätta industrikänslan

Skåp i järnplåt 13 995 kr – Wohnzimmer
Taklampa 2 595 kr – Wohnzimmer
Plåtskyltar 279 kr – Åhléns

Framför vårat hus står en gigantisk container där vi under byggets gång förvarat byggmaterial, vitvaror, etc. Jag har varit lite orolig att vi inte ska bli av med den, att den ska stå kvar där om flera år. Henrik har skrämt mig och sagt att vi ska behålla den eftersom vi inte har tillräckligt med förrådsutrymmen, varpå jag inte vet om jag ska skratta eller gråta. Den ska väck så fort vi flyttar in, har jag sagt hela tiden. – Men vad tänker jag med? Den är ju helrätt med sin slitna, flagnande, råa industrikänsla. Eller hur!

2 thoughts on “Den rätta industrikänslan

Kommentera

