TeachTags – Snygga, stilrena glosor

TeachTags är gjorda för att väcka lusten till att lära ett nytt språk. Det är helt enkelt små grafiskt stilrena lappar med glosor som man fäster på prylar och möbler. Så fantastiskt finurligt och snyggt! Om man skulle ta och fräscha upp sin gamla dammiga skolfranska…
En förpackning innehåller 25 tags med ord på vardagliga saker som finns i de flesta hem, 8 blanka för egna ord, svarta band och häftkuddar för upphängning och ordlista. Förutom franska kan du välja engelska, tyska och spanska. 165 kr hos Inreda.com.
TeachTags är tillverkade i sverige och designade av Jonna Solberg, Peter Erlandson, Format.
Bilder: inreda.com
3 thoughts on “TeachTags – Snygga, stilrena glosor

  1. Jag har inte helt kunnat bestämma vad jag tycker om de här.. .fast jag tycker allt att de är lite läckra ändå.. hahah fast jag vet inte om jag skulle ha dom hemma. men jag kanske bara behöver vänja mig 🙂
    Hoppas att du har en mysig lördag!
    Kram

  2. Underbart! Både snyggt och kreativit! Minns en kompis som är sambo med en spanjor. När han flyttade hit gjorde hon egna lappar och satte överallt hemma! Kul!

Kommentera

