Här jobbar jag

Här är lite bilder från vårt kontor och skyltfönstret i synnerhet. Skyltfönstret kan hyras av företag som vill synas lite extra. Just nu skyltar vi med produkter från Fröken Röd.

 

Det var allt för nu. Min arbetshörna visar jag en annan gång. Nu måste jag söka upp John Blund om jag ska orka knata runt på Formex imorgon. Har ni varit där? Vad gillade ni bäst?
När vi var där och byggde monter i onsdags såg jag något väldigt intressant. Både Annica och jag blev galet förälskade i produkter från ett italienskt företag. Jag berättar mer om det i helgen.

Kommentera

