Formex 2011 – LOB Design

Grovstickade sittpuffar har vi sett ett tag men de har inte direkt tilltalat mig, förrän nu. Nu är jag plötsligt helt såld. Ofta faller jag handlöst för produkter med en gång och sedan tröttnar jag lika snabbt. När ha-begäret istället sakta växer fram så brukar kärleken bestå. Följaktligen tror jag att så är fallet med de här garnbollarna. LOB Design visade dessa skönheter på Formex tillsammans med andra fina produkter, läckert exponerat i en snygg monter. Naturligtvis skulle jag inte nöja mig med en utan vill ha ett helt gäng i vardagsrummet.

Bild: LOB Design

3 thoughts on “Formex 2011 – LOB Design

  1. Precis samma är det för mig 🙂 Jag blev verkligen förälskad i LOB-puffarna nu när jag såg dem på Formex. Direkt in på önskelistan! Ha en fin söndag! Kram Anna

  2. Jag tror vi har gått å pillat på en hel del av de samma grejerna du och jag 🙂

    Å puffarna – en utav dom.

    Må du få en vilosam söndagskväll! 🙂

Kommentera

