Elva miljoner flyttlådor

Det här var verkligen ingen lämplig helg att åka på en dunderförkylning men så blev det. Det gick ganska segt för mig att packa flyttlådor med feberfrossa och yrsel men plötsligt uppenbarade sig ett helt gäng som hjälpte till att både packa, bära och köra ut hela vårt bohag till huset. Tusen tack!


Arbetsledaren Viggo ser till att det viktigaste kommer med i lastbilen.

Även om det just nu ser ut som att vi bor på återbruket så har ett enormt inre lugn infunnit sig hos mig. Det är som att jag först nu inser hur stressad jag har varit det senaste året och hur mycket jag har vantrivts i lägenheten. Nu har vi kommit hem. Viggo och Henrik stormtrivs de också och jag tycker nog att även dom verkar mycket gladare.

Nu ska vi försöka få ordning på grejerna, montera möbler och packa upp, diska och tvätta. Det lär ta ett tag men sablar vad skönt när det blir färdigt…

7 thoughts on “Elva miljoner flyttlådor

  1. Tänk att nu är ni här… HÄR som var så långt bort nyss! 🙂
    Skönt att känna att ni kommer hem och kan pusta ut!
    Kram

  2. Åh, vad härligt det låter:) Äntligen kom den här dagen! Visste inte att du var förkyld igen, fy sjutton! Krya på dig, och njuuuuut av att Ni ääääntligen är hemma:)
    Kram

Kommentera

