Kom in, månen!

Mässor och en massa roliga inbjudningar denna vecka… Typiskt att det är precis den här veckan som jag är älgänka och ensam med lillplutten. Fast vi har det bra han och jag. Jag jobbar med roliga projekt på jobbet och han har fordonstema på dagis. På kvällarna myser vi i nya huset och samtalar om varför månen följer efter oss och varför månen inte kan komma in i huset och om månen åker rutschkana, äter bullar och går på toaletten som vi andra.


Fototapet för den som vill ta in månen. ”Earth and moon”, 250 kr/m hos Photowall.

4 thoughts on “Kom in, månen!

  1. Trots alla inbjudningar verkar det som om ni har det mysigt ändå där hemma.

    Jag tänkte tala om att jag testade rullspacklet på mässan vi hade för några dagar sedan. Man skulle rolla ut spacklet ganska tjockt och sedan hålla spackelspaden lätt i handen och nära väggen och dra snabbt. Jag tyckte faktiskt att det verkade enkelt! 2-3 lager spackel behövs det för att få det riktigt jämt och fint.

Kommentera

