Grönt är skönt i badrummet

God förmiddag i höstrusket! Jag tycker inte om kylan. Jag avskyr att skrapa bilen och jag vill inte alls att det ska bli vinter. Vill inte! Men det spelar väl ingen roll att jag lägger mig på golvet och skriker och sparkar och vrålar NEJ. Det kommer att bli vinter ändå.
Det jag längtar efter just nu är möjligheten att ta ett varmt bad under vår stjärnhimmel, som jag f.ö. ska försöka fota någon dag så ni får se det färdiga resultatet. Om vi har tur kan vi kanske få hem vårt nya badkar i helgen och lyckan är stor ska ni veta. Tills dess drömmer jag mig bort med sköna gröna badrumsbilder.

Bilder: Apartment therapy, Kids Bathroom Decor, Shower design

6 thoughts on “Grönt är skönt i badrummet

Kommentera

