Charmigt gårdshus mitt i stan

Oh så fint! Om jag någon gång kommer att bo i en liten tvåa igen, ja då skulle jag vilja bo så här. 63 kvm gårdshus mitt i stan med en dörr rätt ut till en egen uteplats. Trots den lilla ytan har lägenheten två plan med en eldstad på varje våning.
Lite småfånig Ljust & Fräscht-känsla får jag när jag ser bilderna men ändå tokgillar jag dem. Mysigt!
Lägenheten ligger i Vasastan och var från början ett stall men renoverades och gjordes om till lägenhet 2009.

Bilder: ESNY

4 thoughts on “Charmigt gårdshus mitt i stan

Kommentera

