Föreningsgatan/Industrigatan 2B

Jag frossar i inredningsporr. För det är just det det är, stiliga bostadsannonser, flott styling, läckra foton och inredningsreportage. Jag vet naturligtvis att hemmen oftast inte ser lika prydliga ut som på de snygga bilderna, det är det väl ingen som tror. Jag får höra det ibland. ”Tror du verkligen att det ser ut sådär i verkligheten?” Nej, måhända, låt mig bara vara och låt mig grotta ned mig i mina inredningsbilder, de får mig att må ofantligt bra.
Här är några godbitar som attraherar.

Bilderna kommer från Bolaget Fastighetsförmedling. Så här beskriver de själva bostaden: ”Hela boendet domineras av en otroligt rymlig och stilren atmosfär. Vita trägolv och genomgående sobra färgval ger ett fräscht och elegant intryck. Köket har inredning i vitt som går i samma stilrena linje som övriga rum, grått kakel ovan arbetsbänk matchar fint. Stora fönsterpartier och en fransk balkong sprider härligt ljus till rummet. Vägg i vägg ligger boendets sovrum som även det är i bra storlek. Väggarna är vackert välvda och skvallrar om utrymmet som förr i tiden huserade som fastighetens trapphus. Sällskapsrummet ligger med stort fönster mot gatan och trädkronorna utanför som skiftar i höstens vackra färger. Smak och stil – här finns allt man kan önska!”

3 thoughts on “Föreningsgatan/Industrigatan 2B

  1. Jag är precis som du, läser bostadsannonser och frossar i bilderna och när jag läser texten är det näääästan lika bra som sex 😉

    Hahaha tur att min man inte läser vad jag skriver 😀

Kommentera

