Magnetisk vägg

Jag målade en vägg med magnetfärg och griffelfärg. Eftersom magnetfärgen är tjock och trögflytande blev den ganska ojämn och jag fick lov att slipa ner den för att få en fin yta till griffelfärgen. Jag var därför tveksam till om det verkligen skulle fungera, men det gjorde det. Här hänger vår veckoplanering i magnetklämma från Granit. 

9 reaktioner på “Magnetisk vägg

  1. Läckert!
    Jag bad norrmannen köpa hem magnet och griffelfärg till mig också för länge sen. Men magnetfärgen blev jag för snål för och lämnade tillbaka :) Den var ju skitdyr!

    Griffelfärgen däremot, den väntar fortfarande på att få komma till sin rätt….

Kommentera

