Hälsning från dekorationsateljén

Välkommen in i DEKKOS ateljé! Vi arbetar för fullt medan tomtenissarna mest bara busar och stökar ner. Precis som hemma i huset med andra ord. Där plockar vi iordning saker, sedan hör man ett uppspelt litet fniss och så ser det ut som det gjorde innan. Någon dag ska jag ta er med på husesyn. Jag ska bara binda fast mitt lilla troll som tycker att det är kul att stöka till alldeles extra så fort mamman tar fram kameran. Inte för att jag har något emot att visa kaoset som råder hemma. Det har jag gjort flera gånger här på bloggen. Men det får ju vara någon hejd på galenskaperna.

One thought on “Hälsning från dekorationsateljén

Kommentera

