Viggos tapet

Häromdagen hade vi utvecklingssamtal på dagis. Vi pratade om att Viggo är jätteduktig på att gå balansgång (de generna kommer definitivt från Henrik), att han är tokig i fordon (henriks gener igen) och på att räkna (absolut Henriks gener). Vi fick även veta att han är ovanligt duktig på färger, (yeay, det måste väl ändå vara mina gener!) Eftersom man alltid får höra att Viggo är en exakt kopia av sin far är det trevligt att hitta något som påminner om mig. Inte för att jag tvivlar på att han är min. Det vet jag med besked.

Igår flyttade siffrorna in i Viggos rum när tapeten äntligen kom upp. Finfint, tycker både Viggo och jag. Ett två – dansa på, tre fyr – äventyr…

10 thoughts on “Viggos tapet

  1. Har det precis likadant med Lilleman – Åh, så lik pappan han är. Precis som pappan. Åh pappan upp i dagen!

    Men den kreativa sidan och blicken för detaljer den tänker jag banne mig ta all cred för! 🙂

    Otroligt läcker tapet! Och vilken mysig säng! Som jag har längtat efter lite bilder från er, suprspännande 🙂

Kommentera

