Ny kategori – Fredagsfrågor

Då och då får jag frågor från er som läser bloggen. Vanligtvis försöker jag svara via mail men en fredag förra månaden testade jag att samla frågor och svar i ett separat inlägg här i bloggen. P.g.a tidsbrist och det faktum att det händer att jag får samma frågor av flera personer kommer jag i fortsättningen att besvara era frågor här i den sprillans nya kategorin Fredagsfrågor. Ni får väldigt gärna fortsätta ställa frågor om huset, bygget, mig, produkter, tidigare inlägg eller vad ni vill så ägnar vi en fredag åt frågor och svar. Låter det som en bra idé?

  1. Var kommer mattan ifrån?
    Svar: Mattan heter Gåser och kommer från IKEA. Vi har lagt två st 170×240 bredvid varandra.
  2. Var har du köpt klistermärket över världen som är på väggen i bakgrunden?
    Svar: Väggdekoren kommer från ferm LIVING.
  3. Vi är i full gång med att renovera vårt lilla badrum och jag letar inredningsmöbler förfullt! toa och kran är klart men jag kan inte bestämma mig för något skåp. Gillade ditt, enkelt och stilrent!! Vilket märke är det???
    Svar: Vedum
  4. Hur gjorde ni eldstaden? ungefär kostnad?
    Svar: Beskrivning och bilder på bygget finns här. Kostnaden varierar väldigt beroende på vad man vill ha.

Avslutningsvis en fråga från mig till er: Finns det något ni vill se mer av eller läsa mer om i bloggen?

Trevlig helg!

4 thoughts on “Ny kategori – Fredagsfrågor

  1. Jag vill se allt ni pysslar med i huset, men det räknar jag kallt med att vi kommer att få också 🙂

    Bra idé med Fredagsfrågor. Som jag brukar säga så är bra idéer till för att stjälas, blir du ledsen om jag stjäler din?

    Å till sist – Trevlig helg!

  2. Jag vill se massor av detaljer från Viggos rum, gillar barn rum och få idéer osv.
    förresten finns det en nystartad sida med just barnrum
    http://Www.minidecor.se heter den.
    Helt ny, hoppas många kan lägga in bilder där så man får massor av inspiration. Ska göra om Hannas rum snart så jag jagar alla tips jag kan få 🙂

    Trevlig helg på dig !

Kommentera

