Fler specialdesignade brandsläckare

Hur har ni det med brandsäkerheten hemma? Brandvarnare och brandsläckare har väl de flesta hoppas jag. Något som jag har ångest över och tänkt fixa i evigheters evighet är det faktum att brandsläckaren står i städskåpet. Jag måste ta mig i kragen och sätta upp både brandsläckare och brandfilt i köket.
Jag har skrivit om snygga brandsäkerhetsprodukter förut men aldrig själv kommit till skott. Skärpning!
 Nu finns de även på Åhléns i ett begränsat antal, specialdesignade av programledarna från Äntligen Hemma. Vilken är din favorit?


Från vänster Lulu Carter, Björn Christiernsson, Martin Timell, Jimmy Schönning, Bo Rappne och Karin Mannerstål.

Jag skulle mer än gärna ha Björn Christiernssons design på väggen i köket.
Synd att de bara säljs på de stora varuhusen i Stockholm, Göteborg och Malmö. Lika lättillgängliga som min brandsläckare i städskåpet. Den går att få tag i men det känns lite för omständigt och tidsödande.

Bild: Åhléns press

7 thoughts on “Fler specialdesignade brandsläckare

    • Brandsläckarna kommer att kosta 1295:- Finns på Åhléns City hus från vecka 49
      Sthlm , Gtb och Malmö hälsar Maria på Åhléns presskontakt

  1. Så tuffa gumman åååå vad jag skulel vilja ha minst tre sorter hemam hos oss. 🙂
    tack för alal fian komentarer på bloggen min vän jag skäms så över att jag inte hinner skriva här inen när jag vet att det betyder så mycket emellanåt för en. Men du ska veta att jag har färljt eran renovering stenhårt och tokgilalr vardagsrummet och eran super coola lösning med kylfrys väggen. Du rockar som alltid kramar

Kommentera

