Viggos val

Nu har Viggo varit på Åhléns och inhandlat årets julkula. Ett mycket fint val av min minidekoratör. Jag köpte även min allra första julgransmatta. På väg till ett skyltningsuppdrag tidigare idag fick jag akuta ha-begär när jag såg en viss julgran vid hötorget. Det var naturligtvis inte läge att inhandla julgran just då så den kommer att hamna hemma hos någon annan. Men nästa vecka ska vi leta ut en riktigt fin gran, min första riktiga gran sedan jag lämnade föräldrahemmet. Jo det är sant, vid 36 års ålder har jag plötsligt börjat ta det här med julgran mycket seriöst.

Bilder: Åhléns

2 thoughts on “Viggos val

  1. Hej!
    Vi på Rakebacklovers är intresserade av att köpa ett inlägg på din blogg.
    Inlägget kommer vara cirka 150 ord långt och handla om gambling.
    Vi kommer vilja länka till 4 sidor på 4 olika nyckelord.

    Är du intresserad?
    Svara på detta mailet så får du inlägget och länkarna.

    Vi betalar dig 300kr för 5 minuters arbete.

Kommentera

