Studs studs studs

Nähä, om man skulle försöka ta sig upp ur matkoman och sopa upp barren.
Julen var magisk men nu vill jag inte se en enda prinskorv till. Jag känner mig totalt förslappad och Viggo är den ende av oss som motionerat under julhelgen. På julafton kom tomten smygandes i skogsbrynet och sedan paketet var öppnat har Viggo mer eller mindre sett ut så här.

Jodå, det verkar som att Viggos brev till Tomten kom fram för visst hade han en studsmatta med sig. *studs studs* Lyckan är obeskrivlig. *studs studs*
Hur mycket energi finns det egentligen i en 2½-årings kropp? *studs studs*

Men var ska vi nu ställa soffbordet vi går och suktar efter? Vi kanske får köra en kombination, ett studsbord. Men den här blå nyansen var kanske inte riktigt vad jag tänkt mig. 

Har ni haft en bra jul?

3 thoughts on “Studs studs studs

Kommentera

