Klädkammaren

Jäg tänkte visa några bilder från min klädkammare. Det är fantastiskt skönt att äntligen ha plats för alla kläder och ett ställe att sitta och sminka sig på utan att behöva bli nedstänkt av en parvel som härjar i badkaret eller trängas med en karl som ska raka sig.

Jag har tidigare skrivit om mina planer på att göra en väggmålning där inne, en idé som gick upp i rök den dagen jag upptäckte att Henrik hade monterat upp elcentralen där. På min vägg, som skulle vara bara min… Nåja, jag satte upp en vepa framför det ena skåpet och nu ser det lite bättre ut.

Allt är dock inte färdigt än. Det ska bland annat in en låda under sminkbordet och småkrokar till smycken ska sättas upp i en nisch som sitter i väggen bredvid spegeln.

 

8 thoughts on “Klädkammaren

  1. Åh, du anar inte vad avundsjuk jag är på ditt kryp-in! Bara den äldsta flyttar hemifrån så ska vi flytta ner den yngsta, och så intar vi övervåningen, och då minsann… då ska jag fixa mig ett litet kryp-in jag med:)

    Kram

  2. Vilken dröm!

    Själv har jag aldrig drömt om den typen av garderob eftersom allt extrautrymme jag eventuellt skulle ges blir till pyssel och skrothörna. Men att få ha sitt alldeles egna utrymme att regera över, vilken dröm!

    Superläckert med mattan också!

  3. Hej!!
    Jättefin blogg måste jag säga! Jag har en liten fråga angående tavlan med citatet på, vart kommer den ifrån? :)) kramar!

Kommentera

