Svartvitt & solgult

Pressmailet från Ikea innehöll några fina bilder på vårens nyheter, bland annat denna. Ärligt talat förstod jag först inte vilken produkt som är själva nyheten. Lampan? klockan? skrivbordet? Det är såklart den utdragbara förvaringen på väggen. Hur som helst, bilden gillar jag.

Och jag som i evigheters evighet har dissat Henrik totalt när han föreslagit att vi ska skaffa ett vitrinskåp föll även för denna bild. Det kanske vore coolt ändå med ett solgult vitrinskåp i vardagsrummet. Eller? Hiss eller diss?

Bilder: Ikea press

5 thoughts on “Svartvitt & solgult

  1. Gult, njae jag är inte helt säker på det. Men vitrin, ja för tusan!

    Jag hade nog kört på svart. Men det är ju jag miss crazy in black liksom 🙂

Kommentera

