Fredagsfrågor – taklampa och vitvaror

Veckans fredagsfrågor handlar om köket.

  • Jag var sugen på taklampan Octo till köket men var absolut inte villig att lägga så mycket pengar. Hittade en liknande och betydligt billigare modell hos Svenska Hem. Att jag fick köpa visningsexet gjorde affären ännu billigare. Ett köp jag är riktigt nöjd med. Lampan heter Bali, är tillverkad i rotting och kommer från Aneta Belysning.
  • Kyl, frys och övriga vitvaror kommer från Siemens.

Trevlig helg!

7 thoughts on “Fredagsfrågor – taklampa och vitvaror

  1. Hej! Jag ycker att din blogg är väldigt inspirerande, och det är alltid lika kul och intressant att få en snapshot av din vardag och dina tips! Ta gärna en titt förbi min blogg http://ida-margaux.blogspot.com/ där jag pratar om mode, inredning och mina egna smultronställen. Hoppas att jag kan ge tillbaka lite inspiration! //Ida Margaux

Kommentera

