Svarta badrummet

Kom på att jag inte visat några bilder på det svarta badrummet sedan tvättställ och spegel kom upp. Den rosa glasskivan i duschen är jag såklart extra nöjd med eftersom jag fick kämpa för den. Jag älskar det matta gråspräckliga golvet som är så skönt att gå på.
Nu kliar det i köpefingrarna och jag skulle vilja åka iväg och skaffa en massa nya snygga handdukar och andra grejer. Men då hör jag Emils pappas röst i huvudet. ”Köpe å köpe, ska vi inte skaffa oss en ny pige åsså när vi ändå é på marken?”

9 thoughts on “Svarta badrummet

  1. Hahaha du är bra go köpe och köpe!!!😉 Måste dock säga detta igen: ERAT BADRUM ÄR DET SNYGGASTE JAG någonsin har sett!! Då menar jag verkligen i alla kategorier gumman. Jag har sett mycket inspirations bilder under åren men erat slår faaaaaaaaaaan allt!!
    Kram

  2. *fniss* Jag vet precis vad du menar! På ena axeln sitter väl Emils pappa och på den andra sitter Pippi med kappsäcken🙂

    Otroligt snyggt iallafall, jag rågillar den rosa väggen! (förstås) Hela badrummet är som plockat ur ett läckert lyxbadsreportage!

  3. SJUKT snyggt badrum…jag är badrums beroende:) Om du vill ha lite inrednings inspiration har jag sovrumstema på min blogg denna veckan.:)
    Ha en kanonhelg.

    LOVE Maria på inredningsvis

Kommentera

