Fredagsfrågor – klocka, dörrmatta & gräsmatta

Fredag igen! Jösses vad veckorna gå fort. Gravidmagen är nu i vecka 24 och jag ska strax bege mig till ett möte med barnmorskan men först ett litet inlägg för att besvara veckans frågor.

Maria undrade var jag har köpt klockan som sitter på väggen i vårat kök.
Den kommer från fina nätbutiken Perlanliving.

Marie frågade var vår dörmatta kommer från.
Den finns hos Matters och jag kan tillägga att jag är jättenöjd med den. Främst för att gummiundersidan gör att den ligger still på golvet.

Monica undrade hur lång tid det tog att lägga gräsmattan.
750 kvm tog ca 7 timmar att lägga och då fick vi till och från hjälp av 4 personer.

Har ni nåra roliga planer för helgen?
Vår helg kommer att bestå av snickrande, spackling, slipning och målning. Även fast man tycks ha tillräckligt med jobb så skaffar man sig ännu mer att göra och den kreativa listan tycks bara bli längre och längre. Men det är ju så roligt att skapa och fixa. Resultatet kommer garanterat upp här på boggen så småningom.
Ha en trevlig helg allihop!

3 thoughts on “Fredagsfrågor – klocka, dörrmatta & gräsmatta

  1. Tack för svar:)
    Grattis såg att du var gravid, själv är jag gravid i v.31 med andra barnet:) Din blogg är så kul att följa när man själv håller på att renovera huset:) Trevlig helg

Kommentera

