Vinnare av tapet från Mr Perswall

Tack till alla som var med och tävlade om presentkortet från Mr Perswall! Vinnaren skrev följande finurliga rim:

Så många fina tapet jag hittade,
när jag Mr Perswalls hemsida tittade,
Tapeten Graceful Garland min favorit heter,
med den skulle jag vilja tapetsera en vägg med 7 kvadratmeter,
färgrika blommor från golv till tak,
underbart att man kan skräddarsy efter sin egen smak,
om jag skulle en fototapet av mitt foto göra,
skulle tapeten en härlig känsla framföra,
en bild av min brudbukett skulle väggen pryda,
från dagen som kommer alltid till mig mest betyda!

Grattis säger vi till Erika Skalman! Ett presentkort från Mr Perswall kommer till din mail.

Ni som inte vann den här gången kan fortfarande vara med och fajtas i fototävlingen med bröllopstema i samarbete med OBH Nordica och i tävlingen om solcellsbelysning från Uttaget Belysning. Båda tävlingarna pågår fram till söndag 15:e juli.

En reaktion på “Vinnare av tapet från Mr Perswall

  1. Apropå bröllop har jag ännu inte svarat på din kommentar med bröllopstema häromveckan. ;)
    Vilka ypperliga tillfällen din karl haft att fråga! :) Hur har de romantiska kvällarna blivit då? Avslagna pga ingen fråga? ;)
    Jag hjälpte till att planera… tsss. Kanske kanske kan det bli the-big-day nästa år. Hoppas hoppas.

Kommentera

