Svart på svart

Jag tycker mig se mer och mer av svart blandat med svart i olika nyanser och texturer. Jag välkomnar det med öppna armar för svart är min signaturfärg, snyggt som attan. (Min mamma har undrat i över 20 år när jag ska komma ur ”min svarta period”). Så när jag skummade igenom högen av pressutskick är det inte så konstigt att just detta fick mig att titta till en extra gång. De svarta besticken Dorotea Night från Gense skulle gärna få finnas i mitt paket från tomten i jul.

Bild: Gense

 

4 thoughts on “Svart på svart

  1. hej!!!! hittade in på din jätte fina blogg idag!! helt underbar!! kommer följa den varje dag🙂 kan man fråga dig om lite tips och ideer?? kram från emma

Kommentera

